Rinvest
Prekės ženklo strategijos kūrimas,
identiteto atnaujinimas ir įvaizdžio kampanija
Problema
NT vystytojo prekės ženklas valdomas chaotiškai: be identiteto, be išskirtinumo ir be aktualumo tikslinėms auditorijoms. Logotipas nebeatitinka šiandienos estetinių reikalavimų.
Projekto apimtis
Brand'o idėja ir strategija, logotipo dizainas, firminio stiliaus kūrimas, įvaizdžio reklamos kampanija.
Klientas
Rinvest
Metai
2020
Naujasis logotipas atspindi transformacijos idėją, kylančią iš prekės ženklo strategijos. Dinamiškai storėjančios raidžių linijos palaipsniui pereina į paprastas ir taisyklingas
geometrines formas, kurios sukuria abstrakčius namo kontūrus. Visa tai simbolizuoja augimą ir virsmą - iš paprasto į nepaprastą.
Paprasta tampa nepaprasta
Nekilnojamojo turto vystytojas, kuris paprastą paverčia nepaprastais namais. Renkasi lokacijas, projektuoja ir stato taip, jog viskas būtų pritaikyta Tavo gyvenimo būdui. Nes tik sau pritaikytuose namuose gali patirti "magiškas akimirkas". Ir tik tokiuose namuose paprasti, maži, kasdieniai dalykai tampa nepaprastais.